perjantai 30. maaliskuuta 2012

Sertilista talkoot

PKK

Joooooo, muuta sitä ei ole tänään tullut tehtyäkään kuin päivitettyä PKK:n sertilistaa. Siihen meni varmaan vajaa 8h (taukoineen) :D Ompahan nyt kerralla koko lista kondiksessa. Nyt kun jaksais aina laittaa tulokset listaan, kun niitä tulee säpöön ni pysyis homma aisoissa.
Mailissa oli siis 9 tulosta. Kalenterista kaivoin 4 sellaista tulosta joita ei ollut minulle lähetetty. Ja lisäsin vielä kaikki PKK:n foorumilla olevat vanhat tulokset.

Jos joku huomaa, että joltakin heposelta puuttuu sertejä listalta, niin infotkaahan. Kaikkia ei näköjään ole lähetetty minulle asti.. siis noita tuloksia tai sitten olen poistanut ne vahingossa.

ML

Suuri joukko konimuksia sai 26.3. arvonimiä :) Tässä lista:

Jazz Artist - VIP MVA Fn PP MVA
Sacrament - VIP MVA Fn PP MVA
Kearney's Anakin - PP MVA
Scentless - PP MVA
Evelynn - PP MVA
ML Carissa - PP MVA
ML Chaos - PP MVA
Mischa - PP MVA
ML Witchita - PP MVA

lopuille pitää vielä saada sertejä ja KP:eitä kerättyä. Eiköhän ne kasaudu jossain vaiheessa.

EQP

Aloitti yhteistyön Mestyn varusteen kanssa. Toivottavasti saadaan tulevaisuudessa jtn kivaa yhteistä happeninkiä järjestettyä, jossa voisi tätä yhteistyötä sitten hyödyntää.
Edelleen saa osallistua Satulahuopa-kisaan ja lähettää mulle varustetoivomuksia Ratsastajalle ja Talli-puolille.

MINÄ

Stressaan huomisesta teoriakokeesta :D Voishan noita pikku e:n kysymyksiä vähän katella läpi...
Ja luin tosi jännän kirjan.. Stephanie Meyer - The Host (Vieras). Epäilemällä siihen tartuin, mutta se oli kyllä niin erilainen kuin Meyerin hömppäkirjat. Kannattaa lukea!

- nica

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti